Introducere in Time Management


La intalnirea lunara a clubului de afaceri Maramures Business Club, pe care l-am fondat anul acesta la Baia Mare, am sustinut o prezentare despre Time Management, in care am cuprins foarte multe principii de organizare a timpului care au dat roade in cazul meu. Fara indoiala, tema este una de maxima actualitate si importanta pentru toti antreprenorii, asa ca si la eveniment au fost multe intrebari si am discutat deschis despre cum pot fi prioritizate sarcinile, despre sistemele de time management si aplicatii care ne ajuta sa eliminam factorii perturbatori ai atentiei si concentrarii noastre.

Subiectul a trezit si interesul celor de la eMaramures, si astfel a venit si invitatia din partea lor de a veni in emisiunea „Comenteaza in Direct” a realizatoarei Anamaria Peride. A fost o experienta extraordinara, fiind prima mea participare la o emisiune radio transmisa in direct si pe tv.

Mai jos aveti inregistrarea intregii emisiuni care sper sa va fie utila.

Daca aveti intrebari despre organizarea timpului, le astept si promit sa raspund din experienta mea.

Lasă un răspuns

