Amazon.com m-a cucerit…


Luna trecuta, am comandat cateva produse de pe Amazon.com pentru a le oferi celor dragi, de Craciun, drept cadouri. Dupa ce am plasat comanda, am primit un email de la ei in care regaseam si data la trebuia sa ma astept ca respectivele produse sa ajunga la mine: 19 Decembrie. Cu cat trecea timpul si ma apropiam de aceasta zi, neincrederea mea in livrarea la timp a comenzii a crescut. Asa ca am ajuns sa le trimit un email la serviciul lor de relatii cu clientii. In maxim 30 de minute mi-au si raspuns. Insa nu un raspuns robotic, ci unul extins, in care vedeai clar ca inteleg ingrijorarea mea si imi ofereau explicatii si asigurari ca ei vor respecta termenele, chiar daca livrarea era realizata printr-un furnizor extern.

Modul in care a fost formulat raspunsul lor poate sa constituie lectie pentru orice departament de Customer Service din lume.

Hello,

I understand your concern regarding your order #002-6403191-1231442.

Amazon.com takes full responsibility should your order not arrive by the date above, please let us know through the link below and we’ll be happy to get a refund or replacement for you.

Your order is important to us, and we endeavor to ensure all our parcels are received on-time.

Thanks for your patience and understanding.

Si ghici ce s-a intamplat? Coletul a ajuns in 18 Decembrie, in Baia Mare. Ai putea spune ca nu e nimic deosebit in asta, insa nu este asa.

A fost prima mea comanda plasata pe Amazon.com si m-au cucerit. Iar motivul este simplu: si-au tinut promisiunea. Este cel mai eficient mod de a cladi o relatie de durata, de a avea clienti fideli, valabil pentru orice business.

Pe voi ce furnizor de servicii sau produse v-a „cucerit” in ultima perioada? Cum au facut asta?

Jeffrey P. Bezos, the chief executive of Amazon.com

Jeffrey P. Bezos, the chief executive of Amazon.com

5 responses to “Amazon.com m-a cucerit…

  1. eu sunt fana ebay. inca nu am comandat de pe amazon. dar ebay nu m-au dezamagit inca deloc. toate comenzile mi-au ajuns la timpul specificat si e-mailuri de confirmare la tot pasul.

Lasă un răspuns

