Reguli pentru a fi extraordinar, video inspirational de Robin Sharma


L-am descoperit pe Robin Sharma, spre rusinea mea, doar acum cateva luni. De atunci ii urmaresc activitatea si sunt impresionat de puterea citatelor sale inspirationale, pe care le publica pe pagina sa de Facebook. Robin Sharma este un tip extraordinar, fin cunoscator al psihologiei umane, expert international in leadership si dezvoltare personala, autor al 11 bestseller-uri internationale despre leadership. Cartea care i-a adus faima este „Calugarul care si-a vandut Ferrariul„, o fabula spirituala despre implinirea visurilor si a destinului propriu.

Zilele trecute am gasit acest mic videoclip ce cuprinde 28 de citate inspirationale, intitulat „The Rules for Being Amazing”, care mi-a transmis o stare de bine si mi-a dat un boost de incredere, si care sper sa va fie util si voua.

Lasă un răspuns

