Manastirile din Maramures


Astazi mi-a propus sa evadez si sa explorez noi locuri in imprejurimile orasului Baia Mare. Cum sunt un om nou al locului, nu am stiut incotro sa ma indrept. Mi-au venit in minte doar locurile simbol ale Maramuresului (Manastirea Barsana, Manastirea Rohia sau Cimitirul Vesel din Sapanta). Insa cum acestea se afla la distante mari de oras, iar masina nu este in cea mai buna forma, am intrat in modulul „lazzy” si am preferat sa ma multumesc cu un documentar plin de informatii utile pentru cei care doresc sa viziteze manastirile din Maramures. Sper sa va fie si voua la fel de util si sa veniti sa explorati acest tinut minunat!

Lasă un răspuns

