iGoogle se inchide


ImageGoogle a anuntat ca va renunta la serviciul iGoogle din 1 Noiembrie 2013. Actiunea este justificata de diminuarea necesitatii unui astfel de serviciu in conditiile in care exista o zona de aplicatii extrem de dezoltata pentru Chrome si Android. Mai multe detalii despre aceasta decizie le puteti gasi aici.

Pacat, eu foloseam des iGoogle si imi era extrem de util la centralizarea si filtrarea stirilor. Acum probabil ma voi muta pe Google Reader, desi caut o aplicatie mai user-friendly pentru agregarea stirilor. Imi puteti recomanda una?

2 responses to “iGoogle se inchide

  1. Eu am inlocuit iGoogle cu un serviciu nou, dezvoltat chiar la noi in Romania (daca iti vine sa crezi ca exista asa ceva la noi in tara) http://www.startific.com Eu personal il consider superior iGoogle, si cum au spus altii in review-uri se simte ca un „upgrade” fata de igoogle.
    Incearca-l, vei fi surprins ca si mine!

  2. Arata interesant si faptul ca poti intra pe retelele de socializare online dintr-un singur loc poate fi un avantaj pentru acest proiect. Multumesc ca l-ai impartasit cu noi!

Lasă un răspuns

