Companiile si vocea consumatorilor in social media


Azi am citit despre rezultatele unui studiu realizat de Satmetrix, la nivel international, care releva un aspect interesant: mai mult de jumatate dintre companiile B2C intervievate (53%) au declarat ca monitorizeaza mediile social media in cautarea „vocilor” consumatorilor care fac referire la brandul lor si, mai mult, fac follow-up la aceste feedback-uri (raspund consumatorilor). Majoritatea companiilor care fac acest lucru au echipe specializate care monitorizeaza Internetul in cautarea mentiunilor despre propria companie si raspund consumatorilor care si-au exprimat opinia.

Pana aici, toate bune si frumoase. Ba, chiar ma bucura sa aud aceste date, insa cred ca ele nu au legatura cu realitatea din mediul de business romanesc si cu modul in care companiile de la noi mentin legaturile cu proprii consumatori, prin intermediul canalelor social media. Noi inca ne aflam la inceput de drum in aceasta zona, si cred ca vor mai trece ani pana vom reusi sa atingem nivelul mentionat in studiu. Mai mult, observ ca ramanem intr-o oarecare inocenta in domeniul vast al marketingului, greu sau gresit inteles si pus in practica de managementul companiilor autohtone.

Sunt curios sa vad daca voi cunoasteti o firma/brand din orasul vostru care este prezent si activ in social media si care, in plus, ofera feedback consumatoriilor, mentinand o legatura activa cu acestia.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s