War Horse, un film deosebit


Mi-am propus de aproximativ doua saptamani sa vad filmul „War Horse” regizat de Steven Spielberg. In primul rand pentru ca am vazut ca este un film cu cai (animalele mele favorite) si in al doilea rand pentru ca nu ma indoiam de genialitatea lui Spielberg (ma asteptam sa fie un film extraordinar).

Aseara l-am vizionat, de la inceput pana la sfarsit, neclintindu-ma in fata scenariului si in fata lui Joey (calul din film) care merita cu desavarsire un Oscar pentru rolul sau, pe care l-a jucat magistral. Daca nu ati vazut „War Horse” pana acum, va sfatuiesc sa nu-l ratati. Este un film atipic vremurilor noastre, in care majoritatea filmelor lansate la Hollywood au scenarii derizorii si abunda in efecte secundare.

War Horse” este un film despre povestea unui cal „Joey” si a prietenului sau Albert (tanarul care l-a ingrijit si l-a imblanzit), intr-o lume care este cuprinsa de Primul Razboi Mondial. Firul filmului urmareste intersectarea celor doua destine, despartite de razboi, care dau dovada de curaj, ambitie si loialitate. Mi-a placut si faptul ca Spielberg a folosit multe simboluri care marcheaza momente cheie ale filmului. Pe scurt, un film deosebit, care va ramane la loc de cinste in sufletul meu.

Lasă un răspuns

