Am decis…


Dragi prieteni, iata ca am intrat si in anul 2012, un „alt an al profetiilor”🙂 Cum nu am mai scris de ceva vreme pe blog, iar articolele mele au aparut rar, trebuie sa va marturisesc ca m-am tot gandit la rostul acestui blog si am decis. Anul acesta promit ca voi incerca sa scriu intr-un mod constant si o sa-mi fac cunoscute voua ideile mele asa cum sunt ele, cu bune si cu rele (nu poti multumi pe toata lumea🙂 ). Asadar, sper sa am ocazia sa va reintalnesc, anul acesta si mai sper sa-mi recastig treptat darul de a transmite cat mai clar ideile mele in scris.

Asadar, incep prin a va dori din tot sufletul Un An Nou frumos in care sa va regasiti si sa descoperiti si mai mult din acest dar minunat – Viata! Aveti grija de voi!

2 responses to “Am decis…

Lasă un răspuns

