Steve Jobs – Omul care a inteles viata


M-am trezit in aceasta dimineata cu vocea Janinei (logodnica mea) care imi spunea ca Steve Jobs a murit. M-am intristat.

Nu sunt un Apple fanatic, dar asta nu pentru ca produsele lor nu ar fi grozave, ci pentru ca niciodata nu am reusit sa-mi strang suma necesara pentru un iMac, iPhone sau iPad. Si totusi, personalitatea lui Steve Jobs mi s-a parut intotdeauna una calda, deschisa si atipica antreprenorilor din vremurile noastre. Cred cu tarie ca acest om si-a lasat amprenta benefica asupra lumii de astazi, ca a fost un super-erou cu chip de om. Intotdeauna m-au frapat modestia sa, pasiunea sa si viziunea sa simpla, pura si plina de credinta despre lume si despre drumul fiecaruia dintre noi prin viata aceasta.

Viata sa reprezinta in sine un element de inspiratie pentru noi toti. A trecut prin foarte multe incercari, a depasit foarte multe obstacole si, de fiecare data cand s-a aflat intr-o situatie „fara iesire”, el si-a gasit taria de a merge mai departe … si departe a si ajuns. Totodata, in pofida imensului sau succes, a stiut sa ramana umil si nu a uitat niciodata ca cel mai important lucru in viata ramane totusi familia.

Fara urma de indoiala, Steve Jobs este un model demn de urmat de toti tinerii zilelor noastre si „antreprenorul perfect”, care si-a urmat ideile cu o pasiune nemarginita si-a devenit un lider veritabil prin prisma comportamentului sau si a actiunilor sale.

Sper ca mesajul sau profund adresat in 2005, in mod direct absolventilor universitatii Standford, si in mod indirect tuturor tinerilor din aceasta lume, sa devina un punct de reper in viata pentru cat mai multi dintre noi. Daca se va intampla acest lucru, am toate increderea ca lumea noastra o sa fie una mai buna, asemeni sufletului mare a lui Steve Jobs. Asadar, sa nu uitam niciodata mesajul sau: “Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life…have the courage to follow your heart and intuition.”

Pentru mine, Steve Jobs va ramane intotdeauna un model atat in viata profesionala cat si in viata de familie. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Lasă un răspuns

