25 … linia trasa la un sfert de secol


Sambata, 18 Septembrie, am implinit 25 de ani – o varsta cu o semnificatie aparte tocmai prin prisma faptului ca marcheaza un sfert de secol din viata mea.  E putin , e mult?! Just e ca intotdeauna pozam, mai mult / mai putin, in victime ale timpului care se scurge mult prea repede, iar eu sunt in aceeasi categorie.  Insa acum, daca ma intorc in urma , imi dau seama ca 25 de ani nu sunt putini si neinsemnati, ba dimpotriva.

„Inca 25 de ani si ajung la 50 :)”  Doresc sa le multumesc din suflet tuturor oamenilor dragi din viata mea, care m-au marcat si m-au modelat ca persoana, tuturor celor care mi-ati facut viata frumoasa … suflet-pereche, familie, rude si prieteni, oameni minunati pe care am avut onoarea sa-i intalnesc si sa-i cunosc, care mi-au fost alaturi intotdeauna (ii nominalizez in gand pentru ca sunt multi – spre fericirea mea)!

Continui aventura aceasta numita viata, cu fruntea sus, fericit si recunoscator pentru tot ce Bunul Dumnezeu mi-a oferit.

Photo by ~alltelleringet

2 responses to “25 … linia trasa la un sfert de secol

Lasă un răspuns

