Reloaded


A trecut o perioada importanta de cand nu am mai comunicat pe blog, cu voi, cu oameni vechi si noi. Detest „fracturarile” de orice natura insa iata ca s-a intamplat ca ele sa apara si aici, pe blogul personal.

Ce a facut Ciprian Borsan in ultima perioada? Inainte de a raspunde, trebuie sa stiti ca sunt un om al criticii fine, vesnic nemultumit de performantele sale (intotdeauna sunt convins ca se poate si mai bine); unii numesc asta perfectionism , eu raman la opinia ca este doar cel mai mare defect al meu.

Mai nou, am revenit la vechiul obicei de a ma implica in toate proiectele in care consider ca aportul meu poate fi important. Astfel pe langa proiectul lansarii unui serios brand de evenimente business („SolutiiCriza„, primul eveniment a avut loc la Cluj-Napoca, in 11-12 Iunie a.c.) alaturi de colegii mei din capitala, am fost ales Vice-Presedinte IAA Young Professionals Cluj, am intrat in comunitatea ODO Cluj, promit sa devin tot mai activ in JCI Cluj si am lansat un proiect mic dar inimos dedicat evenimentelor din Cluj-Napoca (Evenimente in Cluj-Napoca). Totodata, in Iunie s-a incheiat o etapa importanta din viata mea, am finalizat si Masterul , devenind astfel ex-student.

Cam atat , dragi prieteni, despre ce am realizat in ultimul timp. Urmeaza o vara interesanta , timp in care sper sa imi ramaneti aproape!

Toate cele bune!🙂

3 responses to “Reloaded

Lasă un răspuns

