Parfumul ghioceilor


ghioceiMai nou , am descoperit ca ghioceii , minunatele flori, nu au parfum in zona Transilvaniei , spre deosebire de zona sudica a Moldovei (locul meu de origine) unde simtul olfactiv mi-a fost dezmierdat dintotdeauna in fiecare final de iarna, cand ghioceii infloreau.

Au un parfum atat de frumos incat as fi in stare sa fac 600 km pana acasa pentru a culege un buchet mare pentru persoana iubita. 

In regiunea in care locuiti , ghioceii au parfum caracteristic sau acesta lipseste cu desavarsire? Ca sa clarificam lucrurile odata pentru totdeauna🙂

8 responses to “Parfumul ghioceilor

  1. La mine acasa in or.Victoria, judetul Brasov au miros ghioceii…
    Si miros al naibii de bine…:D

  2. 2:0 pentru ceea ce sustin cu tarie😛 … exista cineva care sa ne contrazica si sa ne si explice de ce unii ghiocei nu au parfum?
    Multumesc @rarinca si @jolie!

  3. Si, ghioceii padurii copilariei mele, au parfum unic,mirosul naturii proasapete.

  4. eu sunt din cluj, nu am simtit niciodata un miros anume la ghiocei dar imi plac f mult…da, miros a pamint umed…dar parfum?? nici nu stiam ca au parfum. ce pacat.

Lasă un răspuns

