Rebranding Citroen


Intotdeauna francezii vor sa fie altfel?

citroen_150Stefan consemneaza un fapt interesant, in vremuri tulburi pentru industria auto world-wide, cei de la Citroen isi schimba imaginea, punandu-si speranta intr-o schimbare mai profunda decat cea atasata procesului de rebranding. Nu stiu daca noul logo va multumi clientii Citroen (pe mine nu ma incanta) dar asa cum spunea si Stefan, nu logo-ul este tot ce conteaza intr-un proces de rebranding.

Ce demonstreaza Citroen? 

Momentan doar un grad ridicat de curaj / nebunie (ii apreciez pentru asta). Va trebui sa vedem dupa o anumita perioada care sunt rezultatele acestui rebranding in actualul context de declin general al industriei auto.

One response to “Rebranding Citroen

  1. De obicei acel gram de nebunie care este aplicat impotriva curentului… prinde la public.
    Sunt curios daca va fi valabil si in cazul Citroen.🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s