Anamaria Ochisori Limpezi


Sambata ce tocmai a trecut, am ratat un moment special din viata familiei mele. A fost botezul nepoatei mele Anamaria. Pentru aceia dintre voi care nu stiati, ei bine da, sunt unchi . Cel mai fericit unchi de pe Pamant🙂

Astept cu nerabdare ca Anamaria sa creasca sanatoasa si cu zambetul pe buze si in suflet, si sa ii fiu aproape in momentele importante din copilaria ei. Mi-as dori ca macar sa o pot invata sa mearga pe bicicleta🙂

Am insa si o mare neliniste pentru ca eu am ales sa-mi cladesc viitorul aici , la Cluj, iar surioara mea Daniela (mama Aneimaria) a ales Galatiul, orasul cel mai apropiat de satul Liesti (locul in care ne-am nascut si-am copilarit). Asta este viata. Se pare ca nu intotdeauna reusesti sa le impaci pe toate.

Va las sa o admirati pe Anamaria „Ochisori Limpezi” , cel mai fericit copil si nepotica mea iubita🙂

One response to “Anamaria Ochisori Limpezi

Lasă un răspuns

