Compozitia zaharelului politic


Nu este ceea ce ar putea crede unii. Nu am transformat blogul intr-unul cu topic gastronomic.

Mereu , alaturi de aspectele referitoare la economia internationala sau nationala , am fost atent si la subiectele fierbinti care au legatura cu viata politica. Recunosc ca principala cauza o constituie critica mea justitiara aplicata falsilor oameni politici care apar pe toate canalele media, mai abitir decat mustele la lumina becului. Uneori ma gandesc daca nu as fi avut mai multe de castigat in cazul in care as fi intrat in politica. Chiar si in ultimul timp , un gand nenorocit imi tot bantuie substanta cenusie, oferindu-mi imbolduri de a ma inscrie intr-un partid, dar despre lucrul asta o sa va marturisesc in viitorul apropiat.

Astazi am descoperit pe blogul lui Sorin Tudor (specialist marketing politic), o analiza realizata de acesta ca invitat in cadrul Orei de Stiri de la TVR2. Analiza se bazeaza pe un studiu intocmit de departamentul New-Media din TVR, care a scos in evidenta cuvintele ce se regasesc cu cea mai mare frecventa in programele de guvernare sau discursurile candidatilor la functia de prim-ministru. Cum alegerile parlamentare se apropie cu pasi repezi, va recomand sa vizionati acest material video si sa trageti propriile concluzii.

Pe Sorin Tudor am avut onoarea de a-l aduce la Cluj-Napoca in calitate de speaker, in cadrul evenimentului „Zilele Marketingului” editia a 3-a , din mai 2008.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s