Lumea mea …


Salutare dragi prieteni,

„Back in business again” e cu certitudine o expresie care contureaza revenirea mea in Cluj-Napoca, orasul incarcat de semnificatii profunde pentru mine. M-am intors si aici o sa raman pentru mult timp de acum incolo. Planurile mele de viitor au o conexiune certa cu urbea de pe Somes, asta pentru a elimina toate intrebarile care fac referire la o posibila intoarcere a mea la Galati (acasa), dupa cei patru ani de facultate.
Imi place sa cred ca ma regasesc in fata unui nou drum, plin de provocari si oportunitati. Sunt convins ca nu o sa fie unul facil insa sunt echipat cu incredere si credinta. In conditiile acestea, uneltele fiind pregatite, nu-mi ramane decat sa trec la treaba.

Tin sa le multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi in momentele dificile din timpul facultatii! Intalnirea cu unii dintre ei a avut un impact extraordinar asupra viziunii mele generale despre viata. Va sunt profund recunoscator dragii mei!
Si cum fiecare nou proiect este de obicei inaugurat prin taierea simbolica a unei panglici, la fel si eu, incepand de astazi 1 Octombrie 2008, lansez noul blog personal. De maine incepand, o sa puteti citi aici despre aspecte strans conectate cu viata mea, pasiunile si viziunile mele. O veritabila provocare pentru ca niciodata nu m-am expus atat de mult in afara cercului meu restrans de prieteni adevarati.
Inchei acest prim post, cu speranta ca imi veti fi alaturi, prin intermediul acestui blog, in tot ceea ce voi intreprinde de acum incolo.

P.S.: „Blogul Cuibul Lui Cip-Cirip va ramane activ in continuare. Pe el se vor regasi mentionari dintr-o multitudine de domenii, parte din lumea jungla in care traim.”

Cu prietenie,
Ciprian BORSAN

6 responses to “Lumea mea …

  1. welcome back…mi-a fost dor de tine:)
    ps: in seara asta sa-mi faci rost de un autograf jolie de la balack.

  2. Multa bafta, Ciprian!

    Sa-ti zic un secret: la un moment dat ma batea si pe mine gandul sa ma mult in Cluj (ok, recunosc – sau in Timisoara). Si acum ma mai gandesc la asta din cand in cand.😉

  3. Sa fie! Iti multumesc din suflet Sorin! Interesant. Nu stiam ca ai avut gandurile astea de a te stabili in Transilvania. Oricum, sa stii ca intotdeauna ai un prieten aici , la dispozitia ta, pregatit sa te cazeze oricand treci prin Cluj, fie ca discutam de camere de camin sau un viitor apartament.

Lasă un răspuns

