Tomorrowland 2013 here we come!


Tomorrowland. Nu ati auzit de el? Nicio problema, pentru ca nici eu nu am stiut de el pana acum o saptamana. De atunci sunt “in transa” :) Nu vreau sa ratez editia din 2013, si vreau sa fiu acolo cu sotia mea si foarte multi prieteni, la cea mai mare petrecere din Univers. Ca sa dam si o definitie, Tomorrowland este unul dintre cele mai mari festivaluri de muzica electronica din lume, ce se desfasoara din 2005 incoace in Belgia. Anul trecut festivalul a batut toate recordurile. A vandut toate cele 180.000 de bilete in doar 3 ore, iar in DreamVille (zona de campare corturi) au fost 35.000 de persoane.  Totodata, cei care au participat la festival au reprezentat 75 de nationalitati, asadar este si un festival global.

Imi place foarte mult energia degajata de participanti la festival, bucuria de a trai clipa, modul in care este organizata intreaga zona unde se desfasoara festivalul (amenajat ca de basm) si scena care este una fabuloasa.

Si ca sa va dati seama de amploarea si frumusetea acestui festival, cu sute de mii de tineri din intreaga lume, iata un videoclip cu rezumatul a ceea ce a fost in 2012:

16 responses to “Tomorrowland 2013 here we come!

  1. tot cateva saptamana am de cand am auzit de acest eveniment…. de acest fenomen :)
    mi-am dorit sa ajung la love parade (germania), apoi la sensation (amsterdam)… dar tomorrowland cu siguranta nu voi mai tare in 2013. bv lor… tot respectul… vom fi acolo… noi si inca cateva mii de oameni de pe tot globul. merita!

  2. e o nebunie…… de asta vara dupa ce am vazut ce e acolo imi doresc sa merg…nu stiu daca o sa pot dar imi doresc!!!!!!!!\:D/

  3. Salut ce ai inclus dak cumperi bilet 3 day s vip un fel de all inclusive va rog lamuritima si pe mn anul trecut acest bilet era 242,5 euro

  4. Salut!
    Organizez un mic grup pentru acest eveniment.cine ar fii interesat?

  5. Mergi pe site-ul festivalului si inscrie-te. O sa-ti ceara si data nasterii. Daca o sa te accepte, atunci inseamna ca nu exista limita aceasta de varsta.

  6. Mai intai Sensation White si pe urma Tomorrowland – Ciprian stiu de acest show de mare amploare de aproape 3 ani – intr-adevar este ceva unic si epic la superlativ – biletele sunt puse deja in vanzare cu data de ieri 9 Februarie open – Bafta si toate cele bune sa auzim numai de bine .

  7. Asa este. Un festival grandios, una dintre cele mai mari petreceri la care poti sa asisti intr-o viata. Si totul pare extraordinar de bine organizat.
    Toate cele bune si tie, Mihai!

  8. andreea truia/busuioc constantin ..eu o sa merg .. sunt din oradea ..o sa merg singur ca nu am reusit sa-mi conving prietenii :( deci m-as baga la o combinatie

  9. Stiu de 2 ani de festivalul acesta…de 2 ani ma chinui sa merg e foarte greu sa prinzi un bilet….imi doresc din inima sa ajung acolo…..Daca vrei sa simti ca traiesti si sa treci prin cea mai mare experienta a vietii tale acolo trebuie sa ajungi….Pana atunci va urez bafta si care prinde bilete si ii ramane unu in plus sunt dispusa sa platesc si la pret suprapus contactati-ma creatza_4oryou_2005@yahoo.com

  10. salutare la toata lumea ! sunt norocos acest an , am pus mana pe un bilet , daca mai sunt si alti romani care au bilete la acest festival ii rog sa ma contacteze la https://www.facebook.com/mariuschidean , ar fi frumos sa ne adunam cat mai multi acolo :) , o zi frumoasa

Lasă un răspuns

